Çay Servis Personeli Görev Tanımı – Enmis Sosyal Hizmetler Temizlik San. Tic. Ltd. Sti
Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Çay Servis Personeli Görev Tanımı

Çay Servis Personeli Görev Tanımı

      ÇAY SERVİS PERSONELİ GÖREV TANIMI

TEMEL SORUMLULUKLAR

  1. İşletme içerisinde kurumu temsil eden uygun kıyafetler  giyer..
  2. Kendisine  verilen kıyafeti temiz ve tertipli bir şekilde giyer.
  3. Çay Ofisindeki düzen ve temizliğin kontrolünü yapar.
  4. Çalıştığı mekanı, çay kazanını, dolapları, fincan-bardak,tabak, kaşık vb. kullandığı malzemeleri temiz ve hijyenik tutar.
  5.  Kendisine tahsis edilmiş olan ekipman ve malzemeleri talimatlara uygun ve hassas bir şekilde kullanır.
  6.  Hizmet başlamadan önce bütün işlerini hazır hale getirir, istek yapıldığı zaman  içecek servisi yapar.
  7.  Üstlerine ve arkadaşlarına karşı kaba, ahlak ve nezaket dışı davranışlarda bulunamaz.
  8.  İçecek servisi yaptığı kişilere karşı her ne sebeple olursa olsun ciddiyetsiz, laubali ve kaba davranışlarda bulunamaz.
  9.  Yönetime gelen misafirlerin ağırlanması konusunda kendisine amiri tarafından verilen görevleri yapar.
  10.  Malzemelerinin eksikliğini tespit eder ve ilgili Amirlere bildirir.
  11.  Mesai saatleri içinde izinsiz görev mahallini terk etmez.
  12.  Diğer personel ile aralarındaki ilişkinin laubali bir görüntü oluşturmamasına dikkat eder.
  13.  Kalite Yönetim Sistemi’ndeki uygunsuzlukları tespit ederek bildirmek. Görev verildiğinde düzeltici ve/veya önleyici faaliyetlere katılır.
  14. Kalite Yönetim Sistemi’ne uygun olarak çalışır.
Call Now Button